Prestbackan kartano Askolassa ulkoapäin. Vaalea kartanorakennus, jonka edessä nurmikkoa ja puita.

Kartanomäellä juhlat onnistuvat!

Kaunis ja monipuolinen Prestbackan Pitokartano tarjoaa loistavat puitteet isollekin joukolle järjestää juhlia, kokouksia ja koulutustilaisuuksia. Empiretyylinen päärakennus, lumoava puutarha ja pihapiirissä sijaitseva vaunuvaja tuovat lisää tunnelmaa ja mahdollisuuksia omannäköisten tilaisuuksien järjestämiseksi. Pitokartanossa on tilaa. Saliin mahtuu kerralla 60 vierasta. Lisäksi neljä kabinettia mahdollistavat kapasiteetin aina 150 vieraaseen saakka.

Prestbackan keittiö tarjoaa perinteisiä maalaisruokia, jotka ovat valmistettu lähellä tuotetuista raaka-aineista. Erikoisuutena on askolalainen pitopöytä. Myös muut toiveet huomioidaan ja herkutella voi valitsemallaan menuulla.

Pihapiiristä löytyy myös vanha, kunnostettu vaunuvaja tanssiaisia varten, ja tilaa on myös orkesterille. Istumapaikkoja löytyy aina 80:lle hengelle, jos vaikka tanssijalkoja väsyttää.

Prestbackan kartanomäki koivukujineen on valtioneuvoston suojelukohde ja museovirasto on luokitellut kylä- ja kartanomaiseman valtakunnallisesti merkittäviin rakennettuihin kulttuuriympäristöihin.

Tervetuloa Prestbackan Pitokartanoon hemmoteltavaksi!

Prestbackan kartanon sisältä kuvattu huone, jossa kaksi sänkyä.