Askolan kuvataidekoulun kevätnäyttely Kylässä ja kotona

08.05.2024 - 27.05.2024 Askolan pääkirjasto

Lasten luovaa ilottelua Askolan kuvataidekoulun kevätnäyttelyssä Kotona ja kylässä

Sisällä ja ulkona, eläinten pesiä ja taloja, ihmisten tiloja, fantasiatilaa, kaupunkeja ja kyliä.

Näistä monipuolisista aineksista on Askolan lasten kuvataidekoulun näyttely Askolan pääkirjastossa tehty.

Kuvataidekoulussa on lukuvuoden aikana tutkittu arkkitehtuuria ja sisustusta eri perspektiiveistä sekä ihmisten että eläinten näkökulmasta. On tehty sänkysuunnitelmia, rakennettu taloja ja käytetty eri tekniikoita.

Askolan kuvataidekoulun opettajina ovat toimineet Maisa Laine ja Tiina Kolehmainen sekä teemaopettajina Heidi Tamsi-Laine (korut) ja Lotta Åberg (valokuva).

Askolan kuvataidekoulun kevätnäyttely on esillä Askolan pääkirjastossa 4.-27.5.2024, os. Pappilantie 2.

Avajaiset ovat lauantaina 4.5. klo 11–13.