Julkinen liikenne

Bussiliikenteen syksyn aikataulut 2022–2024

Tietoa Askolan joukkoliikenteestä Matkahuollon sivuilta
(esim. aikataulut, liput ja hinnat ym.)

Askolan kunnan asiointi- ja palvelukuljetus 2024

Kevätkausi 3.1.-31.5.2024
keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 8-15 välillä

Asiointi- ja palvelukuljetus on tarkoitettu ensisijaisesti yli 65-vuotiaille askolalaisille, mutta sitä ovat tervetulleita käyttämään muutkin asiointikyydin tarpeessa olevat kuntalaiset.

Kyytitilaukset tulee tehdä kyytiä edeltävänä päivänä klo 17 mennessä numerosta 0400 486 515.

Ajoreitit suunnitellaan tilausten perusteella, joten kannattaa varautua joustamaan hakuajassa, noin 15 – 30 min.
Kyytiä varatessa muista kertoa, mikäli on sovittu aika esim. lääkärille, kampaajalle tai ryhmätoimintaan, jolloin aikataulut suunnitellaan siten, että paikalle ehtii ajoissa.

Kyydin hinta

• Aikuiset matkustajat Askolan alueella 3 eur/suunta.
  • Yksin matkustava lapsi 3 eur/suunta
  • Aikuisen mukana matkustavasta alle kouluikäisestä ei peritä maksua.

Asiointi- ja palveluliikennettä operoi Taxi Peussa Oy.

Kyläkyyti

Kyläkyyti liikennöi ajalla 11.9.23 – 27.5.24

Kyläkyyti kuljettaa sinut kotoasi suoraan Porvoon keskustaan juuri silloin, kun matkaa tarvitset. Edullinen “ovelta ovelle” -kuljetuspalvelu yhdistää taksi- ja bussimatkan piirteitä.

Kyläkyyti liikennöi Porvoon keskusta-alueen, Porvoon sairaalan alueen, Kokonniemen liikuntahallien ja pohjoisten kylien sekä Askolan välillä maanantaista perjantaihin kello 16.30–21.30 ja lauantaisin kello 9–15.

Kyläkyydin yksityiskohtaista tietoa löytyy  Porvoon kaupungin verkkosivuilta.