Asuminen

Askolassa on tilaa kasvaa, elää ja yrittää. Kunnassa on hyvät peruspalvelut ja täällä on hyvä elää toimivaa arkea. Meillä on hyvä meininki ja siksi kaikkea on vähän enemmän. Asukkaiden ja yritysten talkoohenki vaikuttaa taustalla kantavana voimana. Talkoilla on saatu aikaan oma maauimala, moderni urheilu- ja monitoimikeskus Askola-Areena ja paljon muuta. Askolassa osataan puhaltaa yhteen hiileen ja rakentaa elinympäristöä, jossa ihmiset haluavat asua ja elää. Tutustu entisestä alakoulurakennuksesta muokatun Kohtaamon monipuoliseen toimintaan.

Haaveissa oma tupa tai autokorjaamo – vai molemmat?

Mukavan kokoiset omakotitalotonttimme odottavat uusia omistajiaan. Viihtyisiltä pientaloalueiltamme löytyy runsaasti vaihtoehtoja uutta kotia varten. Tontin voi ostaa omaksi tai sen voi vuokrata.

Yrityksille tarkoitettuja yritystontteja on myös mukavasti tarjolla ja niitä kaavoitetaan  tarpeen mukaan lisää. Kirkonkylässä toimii Askolan ja naapurikuntien yhteinen rakennusvalvonta- ja ympäristönsuojelutoimisto.

Lue lisää tonttitarjonnasta